Ile kosztuje strona internetowa? Aktualne ceny i czynniki wpływające na koszt strony www Strony www To, ile kosztuje strona internetowa, zależy od wielu czynników. Poznaj kluczowe elementy, które wpływają na ostateczną cenę strony www i dowiedz się, jak dokładne określenie potrzeb i funkcjonalności może wpłynąć na budżet Twojego projektu. PodajemyCzytaj więcej →

Żeby klient znalazł twój biznes powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale też zadbać o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy cyklicznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i pomocne dla użytkownika informacje. Jednak nie wolno także lekceważyćCzytaj więcej →

Pomimo, że województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, stąd zdarza się, że trudno znaleźć coś dla siebie w potopie wiadomości o najnowszych imprezach kulturalnych bądź sportowych i godnych zobaczeniaCzytaj więcej →

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, któryCzytaj więcej →

W sieci można niezwykle szybko wyszperać informacje na dowolny temat. Internauci upodobali sobie szczególnie odpytywanie Google o tematy zdrowotne, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o konsultacji ze specjalistą godzinami przeszukiwania sieci w celu odnalezienia na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to dobry sposób stosowania informacji udostępnianych na portalachCzytaj więcej →

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie sięCzytaj więcej →

Powszechność internetu oraz prostota korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i produktów doprowadziła do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie być zauważonym w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony firmowej nie oznacza, że potencjalni klienci do nas trafią – istotna jest przecież obecność na pierwszych pozycjach w wynikachCzytaj więcej →

Wygoda witryn internetowych bierze się przede wszystkim z ich projektów. Projektując strony www musimy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach klientów – gdy poruszanie się po serwisie przysporzy im trudności, od razu wejdą na drugą witrynę lub zdecydują się na towary konkurencji. Aby zatem strona przyniosłaCzytaj więcej →

Jak w swoim poradniku pisze Google – meta description nie jest widoczny podczas wizyty na stronie, łatwo więc można o nim zapomnieć, ale mimo to nie powinniśmy go zaniedbywać. Jest to ważny element, ponieważ krótko prezentuje naszą stronę użytkownikowi, tj. potencjalnemu klientowi i może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. CzyCzytaj więcej →