Żeby klient znalazł twój biznes powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale też zadbać o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy cyklicznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i pomocne dla użytkownika informacje. Jednak nie wolno także lekceważyćCzytaj więcej →

Pomimo, że województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno turystom z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, stąd zdarza się, że trudno znaleźć coś dla siebie w potopie wiadomości o najnowszych imprezach kulturalnych bądź sportowych i godnych zobaczeniaCzytaj więcej →

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, któryCzytaj więcej →

W sieci można niezwykle szybko wyszperać informacje na dowolny temat. Internauci upodobali sobie szczególnie odpytywanie Google o tematy zdrowotne, częstokroć nawet poprzedzając decyzję o konsultacji ze specjalistą godzinami przeszukiwania sieci w celu odnalezienia na własną rękę odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to dobry sposób stosowania informacji udostępnianych na portalachCzytaj więcej →

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie sięCzytaj więcej →

Powszechność internetu oraz prostota korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i produktów doprowadziła do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie być zauważonym w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony firmowej nie oznacza, że potencjalni klienci do nas trafią – istotna jest przecież obecność na pierwszych pozycjach w wynikachCzytaj więcej →

Wygoda witryn internetowych bierze się przede wszystkim z ich projektów. Projektując strony www musimy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach klientów – gdy poruszanie się po serwisie przysporzy im trudności, od razu wejdą na drugą witrynę lub zdecydują się na towary konkurencji. Aby zatem strona przyniosłaCzytaj więcej →

Jak w swoim poradniku pisze Google – meta description nie jest widoczny podczas wizyty na stronie, łatwo więc można o nim zapomnieć, ale mimo to nie powinniśmy go zaniedbywać. Jest to ważny element, ponieważ krótko prezentuje naszą stronę użytkownikowi, tj. potencjalnemu klientowi i może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. CzyCzytaj więcej →

Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwałaCzytaj więcej →