Zleć pozycjonowanie stron Kraków
Funkcjonują trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową rolę przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Tłusty Czwartek lub finały Pucharu Świata w piłce nożnej. Ten typ pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześniej. Zwykle pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. Przeważnie trzeba zacząć je na 2-3 miesiące przed wybranym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie uzupełnioną treść witryny internetowej.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Kolejny rodzaj pozycjonowania to odpowiednie i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Za sprawą poprawnego dobrania słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords znacznie się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza też dużo mniejszą konkurencję. Kluczowe jest również to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– telefon Huawei Y7 czerwony,
– buty sportowe puma Turin II białe sklep online,
– golarka Philips S1310/04 srebrna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę produktów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się z reguły:
– kraj (np. “studio filmowe Polska”)
– miejscowość (“salon kosmetyczny Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Żoliborz”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do osób mieszkających na danym obszarze. Ten sposób pozycjonowania jest preferowania także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet reklamowy i nie może rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep rowerowy”, to “sklep rowerowy Kraków”.
Nasze dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]