Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?

Wejdź na https://k-myk.pl, żeby dowiedzieć się więcej o ofercie agencji PR Kraków.

Akcje reklamowe winny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy jesteśmy usługodawcą, właścicielem sklepu czy producentem. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na organizację i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, natomiast niewielkie firmy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji reklamowych.

Co warto zlecić agencji reklamowej?

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców bardzo dobrze orientujących się zarówno w zakresie kampanii promocyjnych w internecie (klipy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe firmy mogą liczyć na przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (koperty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, billboardów, folderów czy plakatów. Agencja marketingowa przygotuje również interesujące, unikalne teksty na stronę internetową zleceniodawcy oraz zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, jak np. Instagram, Twitter i Facebook.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji marketingowej kierowana jest zwłaszcza do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w organizacji spotkań z klientami, konferencji lub targów wymagających na ogół drobiazgowego planowania, takie zadania można zlecić agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę zgranej i niezawodnej grupy pracowników – należy zlecić jej organizację imprezy integracyjnej lub opracowanie programu kursów. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona kompetentnych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich działań promocyjnych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.

Nasze dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]