Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych imprez, a dodatkowo, dzięki szybkiemu montażowi i mobilności, stosuje się je np. do handlu w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje zadania, winien być właściwie dobrany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego wyborze?
Pawilony handlowe – jak dobrać?
W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich przenośność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich znacznie droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni lub kiosków.
Pawilon handlowy – czemu warto go posiadać?
Jeśli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub priorytetem są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się sporą wytrzymałością, która jest wynikiem użycia do ich produkcji najwyższej jakości materiałów. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie należycie konserwowany, posłuży wiele lat – nawet przy intensywnym użytkowaniu.