Google Ads, znane pierwotnie jako Google AdWords, to narzędzie do reklamy online, które zostało uruchomione przez Google w październiku 2000 roku. Początkowo, AdWords umożliwiało reklamodawcom tworzenie tekstowych reklam wyszukiwarkowych, które były wyświetlane obok wyników organicznych wyszukiwania na stronie Google. Pierwszy model płatności za te reklamy był oparty na systemie licytacji,Czytaj więcej →

Obecnie na krajowym rynku działa mnóstwo przeróżnych firm, koncentrujących prowadzoną przez siebie działalność w przeróżnych dziedzinach gospodarki. Bez względu jednak na to, o którą branżę chodzi , w firmie na każdym kroku muszą sprawnie działać komunikacja wewnętrzna i zewnętrza, które podlegają konkretnym zasadom. Studio graficzne – kiedy jest potrzebne? WCzytaj więcej →

Żeby klient znalazł twój biznes powinieneś nie tylko złożyć stronę firmową, ale też zadbać o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy cyklicznie dodawane są do niej kolejne rzetelne i pomocne dla użytkownika informacje. Jednak nie wolno także lekceważyćCzytaj więcej →

Blog firmowy, social media, wideo, podcasty, publikacje na portalach zewnętrznych – content marketing wymaga obecności marki w wielu różnych kanałach dystrybucji. Pomoże Ci w tym content plan, o którym więcej dowiesz się z tego artykułu. Jeśli chcesz, aby Twoja praca przynosiła konkretne rezultaty, to musisz zacząć od przygotowania planu, któryCzytaj więcej →

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że dziś widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie sięCzytaj więcej →

Jeśli regularnie czytasz nasz blog, zapewne doskonale wiesz, że często podkreślamy, jak ważne jest, aby tekst był przystępny i zrozumiały dla odbiorcy. Ale czy wiesz też, że przystępność tekstu można zmierzyć? Istnieje na to wzór matematyczny – indeks FOG. Indeks czytelności FOG – co to takiego? Indeks czytelności FOG toCzytaj więcej →

Powszechność internetu oraz prostota korzystania z niego do wyszperania potrzebnych usług i produktów doprowadziła do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce aktualnie być zauważonym w sieci. W rzeczy samej, samo uruchomienie strony firmowej nie oznacza, że potencjalni klienci do nas trafią – istotna jest przecież obecność na pierwszych pozycjach w wynikachCzytaj więcej →

Każdego dnia w postach w social mediach widzimy słowa lub całe wyrażenia poprzedzone znakiem “#”. Dlaczego przed wybraną frazą stawiamy kratkę? Co to znaczy hashtag? Poznaj historię tego znaku i sprawdź, jak dobierać hashtagi do Twoich postów! Czym jest hashtag? Hashtagi to nic innego jak frazy bądź dłuższe wyrażenia zapisaneCzytaj więcej →

Wygoda witryn internetowych bierze się przede wszystkim z ich projektów. Projektując strony www musimy nie tylko opierać się na walorach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach klientów – gdy poruszanie się po serwisie przysporzy im trudności, od razu wejdą na drugą witrynę lub zdecydują się na towary konkurencji. Aby zatem strona przyniosłaCzytaj więcej →

Audyt SEO to analiza, którą zazwyczaj przygotowuje się przed rozpoczęciem działań związanych z pozycjonowaniem strony internetowej. Ma na celu sprawdzenie strony pod kątem przyjazności dla wyszukiwarek, użytkowników oraz zgodności ze standardami technicznymi. Dzięki audytowi dowiesz się, jakie zmiany należy wprowadzić na stronie, aby była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i pozyskiwałaCzytaj więcej →